Pengikut

Rabu, 14 September 2011

StoRy moRie tenTanG Raya



ouuh ! anak pak cik HAIDIN :)




salam semue kengkawan  .. eerrmm .. cam ner raye korangg tahun nie ?
BEST tak ? MERIAH TAK ?
ape ???!! TAK MERIAH ? gud !
same mcam aku . lain yang aku plan , lain pulak  jadi nyeer .
haduussssh ! hanco leburr niat dihati . sobb ... sobb :(


mule2 plan raye aku :
raya pertama : beraya dengan keluarga :)
 | cam biase , aktiviti konvoi . rumah ke rumah sedare :) |

raya ke-2 : yeeah ! hang out wif my lovely cazen !
| enjoy kat genting . ehem ! cazen yg solo jee boley pegi :P|

raye ke-3&4 : fhuuyoo ... family ajak pegi holiday kat pangkor island . :)
|weekk ! jgn jeless |

raye ke-5 : pegi hang out wif my old friend :)
| oouh . sumpah . miss korgg . muuah ! |

raye ke-6 : dah plan nak pegi open house rumah mmbe and cikgu sekolah :)
|mengamit memory kejapp konon2  |


tapi semue nyee hancuss belebusssH !
aarrgg ... dan2 time raye jugakk lah aku kena DEMAM ! oh GOD .
sedihnyer .. beraye kat rumah jeeerrr .. bertemankan UBAT2 yg macam jeniss :(

sabarr ... sabar ... sabarrr ... Ye ! aku tengah bersabarrrr :)



JADI DIRI SENDIRI ITU LEBIH BAIK :) ^_^

Tiada ulasan: