Pengikut

Isnin, 30 Januari 2012

B sorry sangat-sangat . tak sengaje =,=

29 january 2012 , 11.30 malam . restoren afzhal .



B , sorry sanggat-sanggatt sygg .. 
dah cakar tangan b 
sampai jadi lebam .. luke .. 
tapi b , luke dekat lua kite boleh 
nampak kan syg ? 
tapi luke dalam hati ... sape yg tau ????



sorry sangat-sanggat . 
bukan niat bb nak wat b sakit mcm tuu . 
tapi entah laah .
malam tu tak tau kenape , 
bb tak larat dah nak simpan perasaan nii . 
selame ni bb diam kan sayang ?
bb tak pernah pun mengeluh depan b kan ? 
maaf dah buat macam tuu .. 
bukan maksud bb nak berpure-pure depan b . 
tapi cume bb bak tengok sejauh mane b anggap bb 
ni penting dalam hidup b , 
sebanyak mane kejujuran yang b bagi dekat bb .. 



b ,, jujur sayang ... mane-mane perempuan pun 
akan rase sakit hati bile
 dapat tau yang buah hati dye 
nak usha org lain sayang , sakit sangatt :( . 
sedih b ....  rase bekecai sangat hati niiii .....
ape lagi bile dapat tau .. perempuan tu salah 
seorang dari membe kite sendiri , 

orang yang kite kenal . lagi sakit b. 

selame nie .. bb diam bukan sebab bb berpure-pure baik , 
tak sayang . tapi bb yakin dengan diri B. 
bb sellu percayekan B . setiap kali dapat tau 
pasal perangai b ~ bb selalu pujuk diri sendiri ..

 "sabar sue , arul tak mcm tu sygg , kau lebih kenal dye :)" 

dalam hati bb cube ckp mcm tu , 
luaran bb , cube ukir kan senyuman . 
sampai satu tahap bb dah tak mampu nak pendam 
semue tuu b . bb nak b tau ... bb tak pernah pun cube buat 
ape yg b nak cube buat tuuu ~ tak pernah sygg . 



selame 10 bulan aku dengan kau , aku tak pernah ade org lain , 
dan tak pernah pulak terlintas dekat fikiran 
aku nak cari yang lain ... aku bukan jenis yang macam tuu ,  
sygg , aku harap kau  dapat faham dengan ape yang aku rase ni . 
aku tak kan jadi mcm ni kalo tak disebabkan aku sygkan kau . 
maaf sekali lagi . mlm tu aku terpakse luahkan 
semue yang aku rase selame ni dekat kau .
semue ape yang kau buat aku tauu sayang . 
dekat jb , mau pun dekat sini . 
aku tunggu penjelasan kau . supaye aku tak fikir yang bukan2 . 
tapi?? sia-siakan . kau bukan jenis yang suke menjelaskan ,,,
 tapi kau lebih suke suruh aku untuk faham sendiri ... :( .




b , aku cume nak kau tau . aku memang syg kan kau , 
dah banyak kali kan sayang aku cakap dekat kau . 
seandainye hidup kau dengan aku tak bahagie .. 
pergi lah dengan org yang boleh membahagiekan kau . 
sekirenye diri aku ni cume beban bagi kau . 
jauhkan  lah diri kau dari aku ... 



sygg ... jgn salah tafsir dengan ape yang aku cakap . 
bila aku cakap macam ni . mesti kau selalu fikir 
aku nak CLASH dengan kau kan ?? tak sayang . 
bukan itu maksud aku . tapi sedar laah b . 
disebabkan aku terlalu sayangkan kau . 
aku nak tengok kau eppy je . aku nak tengok kau bahagie . 
kalau kebahagian kau bukan dengan aku .... 
buat ape aku still  pakse kau dengan aku kan ? faham syg ? 
aku nak tengok kau bahagie ~ 
aku rela kau dengan org lain , kalau org tu yang 
boleh buat kau bahagie . 

tentang hati dan perasaan aku , tape sayang . 
rase sakitt tu memang akan ade . 
tapi ... bia lah aku tangung  sorang-sorang , 
janji orang yang aku sayang bahagie . 
ingat syg . walau ape pun terjadi lepasni ... 
aku still sygkan kau . 

semue kenangan kite tak kan pernah aku lupekan . 

*mohd fazrul ika ... aku minta maaf sangat-sangat dah buat kau sakit malam tu , cume satu aku nak kau tau . dengan segenap perasaan cemburu aku , aku cakar tangan kau malam tu =,= . iloveyouusomuchh ^_^






JADI DIRI SENDIRI ITU LEBIH BAIK :) ^_^

Tiada ulasan: