Pengikut

Ahad, 29 Januari 2012

Berat Badan Naikkkkkkkkkkkkkk !!

yeeaaah ! ape patot aku buat niiihh ?? 
berat badan naik tibe-tibe ! 
tak suke !!!! tak suke !!!!
dari berat 43kg dah jadi 45kg .. ayoyoyoy . 
tak boleh jadi nih . kena Diet ! kena bersenam ! 
mesti buat jugakkk ...

aku dengan hani ambik keputusan tok pegi jogging kat 
TAMAN RIMBA RIANG seksyen 10 yang dekat 
dengan hostel kami . petang tu dengan penoh semangat kiteorang bejalan kaki pegi sane . hahahaha ... 




peace yowww ! sempat lagi snap mase
otw nak  ke tempat jogging .



taarrraaa !!
haaa . ni laah tempat yang aku cakap tuu :)



okeyh ! ni membe aku .
jumpe dieorang dekat sana .




eheem !! ade bran  ??
jum lawan bangkit Tubi :)




*** okeyh . hampir 2 jam lebih aku dekat sane .
memang letih sangat-sangat .
jogging 4 round tanpa henti .
GILA ! gugur semue lemak-lemak aku .
then sambung dengan bangkit tubi 30 kali .
HAHAHA . superb babe !


walaupun letih !
tetap terukir senyuman diwajahku , hehehehe  :)
*dalam hati , agak-agak dah turun 1kg blum nihh ?? 





JADI DIRI SENDIRI ITU LEBIH BAIK :) ^_^

Tiada ulasan: