Pengikut

Rabu, 25 Januari 2012

BUAT SIDIA




perasaan aku dekat orang lain dah tak ada laah ,
pintu hati aku dah tertutup ,
cume ade kau sorang je ,
aku pun tak tau kenape ...
aku tak boleh nak gadoh dengan kau lame-lame ,
sebab nanti mesti aku akan rindu dekat kau .
yee , aku sayang kan kau sangat2 ,
kau ego sangat2 sayang,
dan aku pulak , aku memang jenis keras kepala sayang ,

perasaan aku dekat kau tak kan pernah berubah ,
aku sayangkan kau !
aku tak nak orang lain .
aku nak kau ! aku nak kau sorang je !
sebab tu aku suka marah-marah bila kau mula nak mengatal .
walau apa pun , aku percayakan kau syg , jgn musnahkan kepercayaan aku yeeee ..




ingat sayang : kalau dah sayang ,,, orang tu memang nak jaga betul2 pasangan dye , kalau boleh nak simpan dalam peti . bia orang lain tak usikk :]
DOA KAN KEBAHAGIAN KAMI


JADI DIRI SENDIRI ITU LEBIH BAIK :) ^_^

Tiada ulasan: