Pengikut

Rabu, 11 Januari 2012

SAMBUTAN TAHUN BARU !!

31 DISEMBER 2011 , TEPAT PUKUL 12.00 MALAM . 


kalo dulu time single .. aku mesti klua , sambut dengan kawan aku dekat mane-mane . 
tapi tahun ni , aku dah tak peganga status SINGLE , aku dah ade BOYFIE ... 
but sedih sangat tau tahun nie . dah nak dekat tahun baru ni jugak laah aku gado ngan dye . 
tau tak .. malam tahun baru tuu .. aku dah niat , tak nak sambut pun !!
aku nak TIDO je kat rumah ~ 
sedih sangat kowwt .
tinggal sorang-sorang dekat hostel . kawan-kawan semue pegi klua . 

Aku ingat malam tu aku akan sorg-sorg je sampai pagi ... tapi tak , dye mcg aku .. 
tanye aku dekat mane , aku ingat dye dah tak hiraukan aku .. 
korang tau tak kami sambut tahun dekat mana ???
DEKAT DEPAN RUMAH AKU ! 
huhuhuh ... sweet memory kowwt ! ape yg jadi ?? Rahsie ,,
kami berbaik semulaaaa ~ 
SUMPAH , aku sayang kau ...
kau jangan laah wat ignore jee kat aku .. AKU TAK SUKE sayangg :)

JADI DIRI SENDIRI ITU LEBIH BAIK :) ^_^

Tiada ulasan: