Pengikut

Ahad, 19 Februari 2012

14 FEBRUARY 2012



Waaazuuupp !! waaazuupp !!
hey semue ... 

dah lame aku tak mengupdate belog nih .
fffuuuuuhhhh ~~ dah naik berhabukk dah -,- huhuhuhu ..

To all my Lovely STALKER ! mesti kau rindu nak bace perkembangan terbaru aku kann ? kann ?? aku nii kan artiss kat mate kau ~ ape aku buat semue kau nak teroponggg ~~ wakakaka !
kau PK aku tak tau kerrrp ?? :P weekkk !
(hahahah . hambek , aku dah perasann -,- aptb ~)



orraaiitt ! entry aku kali ni bukan pasal SAMBUTAN HARI KEKASIH -,- . haammboiii . mentang-mentang tengok tajuk 14 feb masing-masing ingat hari kekasih jee yerr . 


Sebenanyerr tarikh tu , tarikh yang amat menakutkan bagi aku dan kawan-kawan aku yang lain .
*ppssssttt . aku nak tulis . tapi aku takut nak update memalam bute nihh . pasall ape dah jadi kat kiteorang . aku akan update siangesok okeyy :) mmuuuaaaxxhh !! 

JADI DIRI SENDIRI ITU LEBIH BAIK :) ^_^

Tiada ulasan: