Pengikut

Sabtu, 11 Februari 2012

DEMAM ~ need my mom :(



heyyy semuee :)
uuurrmmm ,,, ape lah naseb aku kan ?? 

MALANG GILER ~
 nampak sangat hati aku tak ikhlas 
nak pegi JB niie .
baru hari petame aku sampai sini jee aku dah 

DEMAM , BATUK , SELESEMA , BADAN SAKIT2 ,



ooouuucctt ! gileerr , mcm mne aku nak pegi keje niie ?
tapi naseb baik mase aku sampai JB jee .

kami ade cuti 4 arii kan .so, boleh laah aku rehatkan badan yang tak SEHAT nii . 



uuurrrmm . mak ! time sakit-sakit macam ni biase nyeer mak yg selalu jage akk :(
miss my mom so muuuccH !

-- NAK BALIK KL :( --

JADI DIRI SENDIRI ITU LEBIH BAIK :) ^_^

Tiada ulasan: