Pengikut

Ahad, 12 Februari 2012

GILER MAIN DOTA SAMPAI TAK INGAT DUNIE -,-

GILER DOTA

Hey kengkawan ... aiidosss :)
dah ah lame tak mengupdate kan blogg aku nih. 
dah berhabukk , semak samun semua nyeerr dah ade dekat sini .
tajuk entry aku DOTA . okeyyh . 





bukan aku yang giler main DOTA ehh -,-
oraait . ni aku nak bebel tentang HOBI si buah hati pengarang jantung aku , MOHD FAZRUL IKA. 

die nih mang suke main DOTA . GILER DOTA .




siket-siket DOTA . kadang-kadang naik bosan aku denga .
mule-mule naik bengang jugakk aku . aku mcg tak reply . 

aku call cepat jee dye nak letak . bile tanye (Y)
alasan "TENGAH MAIN DOTA SAYANG  " . 





kadang-kadang naik stress aku denga jawapan tuu . 
tapi lame-lame aku mulai paham . 
lelaki memang suke main DOTA ^_^ . 
abg aku yg ckp . 
kalo pompuan hobi shopping ,
boleh ke laki halang ? tak kan ? 
macam tuu jugak lelaki . bagi laah dye mase tok diri sendiri . 
kate abg aku laaahh. okeyh fine , 
aku cube tok paham ... :) . 


sejak dari tuu aku dah tak 
penah bebel bile die ckp 
nak MAIN DOTA . skurang2nyerr diejuz giler 
main GAME , bukan main GURL >.<  ahaaaaxkkksss .. 
akuu nih super duper jelous orangnyeerr  tau .


pesan ikhlas : kau tau kan aku ni super duper cemburu orgnyerr ?
kau ckp jujur je syg . 

aku tak kan penah marah ^^ . aku cube paham kau .
JADI DIRI SENDIRI ITU LEBIH BAIK :) ^_^

1 ulasan:

aracahayacinta berkata...

gugurl pon bole main dota gak arr..
lagi emosi ..aha..