Pengikut

Isnin, 23 April 2012

BUAT SIDIA




perasaan aku dekat orang lain dah tak ada laah ,
pintu hati aku dah tertutup , cume ade kau sorang je ,
aku pun tak tau kenape ...
aku tak boleh nak gadoh dengan kau lame-lame ,
sebab nanti mesti aku akan rindu dekat kau .
yee , aku sayang kan kau sangat2 , kau ego sangat2 ,
dan aku pulak , aku memang jenis keras kepala sayang ,
perasaan aku dekat kau tak kan pernah berubah ,
aku sayangkan kau !
sebab tu aku suka marah-marah bila kau mula nak mengatal .
walau apa pun , aku percayakan kau syg , jgn musnahkan kepercayaan aku yeeee ..


ingat sayang : kalau dah sayang ,,, orang tu memang nak jaga betul2 pasangan dye , kalau boleh nak simpan dalam peti . bia orang lain tak usikk :]
Tambah kapsyen


JADI DIRI SENDIRI ITU LEBIH BAIK :) ^_^

2 ulasan:

lolipop_oreo berkata...

sweet la korung..
done follow u.

chue blueberry berkata...

thanks a lot lolipop dah datng melawat and follow belog sue (^_^).
bile-bile free dtg laah lagii .