Pengikut

Rabu, 25 April 2012

PATAH SERIBU HATIKU -.-

ASSALAMUALAIKUM (^_^)



YaALLAH , malam ini kesabaran aku sekali lagi diuji ~
sedih yang teramat aku rase kan .
( rase macam nak menangis berguling-guling jeee~)
sape tak sedih kan .. lagi beberape hari jee nak genap SETAHUN hubungan yang aku jage dengan sidia . 

Tapiiii ~ entah Lah . kalau dah ALLAH nak tunjukkan ... 
akan nampak jugak kan .
NALURI aku nii pun satu . kalau dah aku berye-iye sangat nak buat something tuu mesti ade je benda yang tak kena aku Jumpe kat sane . then akhirnye ~ aku jugak yang kecewe, merane , menangiss T.T




aku tak kuat sayang ~ kenape kau duga aku macam nii ? KENAPE ?
ape kurang aku ? ape salah aku dekat kau selame ini ? 

TOLONG JANGAN BUAT AKU MENAGIS LAGI ~ 
AKU TAK KUAT NAK HADAPI SEMUE NII >.<
kalau jee lah kau boleh paham betape sakit nyer hatu aku ini . 
kalau lah kau boleh paham betape HANCUR perasaan aku .

Sayangg ~ sabar pun ada batasnya . jangan uji aku diluar kemampuan aku.
jangan sampai aku buat keputusan NEKAD tanpe memikir ape yang telah kite pertahankan selame Ini :(




JADI DIRI SENDIRI ITU LEBIH BAIK :) ^_^

Tiada ulasan: